loading...

انگیزه 100

    مردم فکر می کنند موفقیت عامل بیرونی دارد. آنها فرض می کنند افرادی که موفق هستند برای کسب درآمد بیشتر سخت کار می کنند اما این تنها نیمی از داستان است. نیمی دیگر این است که افراد موفق فق

 

 

مردم فکر می کنند موفقیت عامل بیرونی دارد. آنها فرض می کنند افرادی که موفق هستند برای کسب درآمد بیشتر سخت کار می کنند اما این تنها نیمی از داستان است. نیمی دیگر این است که افراد موفق فقط ساعتهای طولانی را در دفتر نمی گذارند. آنها از عادت هایی که باعث تنزل آنها می شود جلوگیری می کنند.

موفقیت آنها تقسیم کار سخت در خارج و داخلی است. کار داخلی سؤال دشوار است، "آیا من عادات یک شخص موفق را دارم؟"

اگر می توانید یک کارآفرین را تصور کنید که روز خود را دقیقاً مانند روز تان بگذراند در مسیر موفقیت قرار دارید. اگر نمی توانید، مشکل خود را پیدا کرده اید. شما می خواهید بدون اینکه فردی باشید که به آن سطح موفقیت برسید، موفق به موفقیت شوید.

افراد موفق به سخنان خود فرو نمی روند، آنها فست فود نمی خورند، و قطعاً دیگران را به خاطر بدبختی های خود سرزنش نمی کنند. برای موفقیت، باید این 10 عادت را کنار بگذارید.


1-دادن وعده های خالی


شما نماینده تجارت خود یا شرکتی هستید که برای آن کار می کنید. اگر به قولی که داده اید عمل نکنید، تصویر و شرکت شما را لکه دار می کند. وقتی شخصی به شما گفت که آنها کاری انجام می دهند، و آنها نمی کنند، آیا می خواهید از آنها بخواهید که دوباره این کار را انجام دهند؟ نه، و همین مسئله در مورد شما نیز صدق می کند.

با جدی گرفتن سالنامه خود از انجام وعده های خالی خودداری کنید. هر بار که وعده انجام کاری را می دهید، آن را در سالنامه خود قرار دهید تا فراموش کردن غیرممکن باشد. وقتی قول می دهید تا یک تاریخ معین کاری انجام دهید، این کار را انجام دهید.

 

2-سرزنش دیگران

 

 

وقتی همه چیز درست پیش می رود، تقصیر همکار، دوست یا خانواده شما نیست. وقتی دیگران را به خاطر بدبختی ها یا عدم موفقیت خود سرزنش می کنیم، انتظار داریم افراد دیگر دلیل موفقیت ما باشند.

موفقیت درونی است، انتخاب ما این است که طبق عادت افراد موفق زندگی کنیم و انتخاب ما این است که نباشیم. به جای سرزنش دیگران و تعجب، "چرا این شخص این کار را با من کرد؟"،  ما می توانیم درخواست به تغییر "چگونه می توانم از اتفاق دوباره این جلوگیری کنم؟"


3-منتظر زمان عالی


"وقتی من آماده شدم" یک دام معمولی است که افراد ناموفق در آن فرو می روند. ما به جای اینکه خودمان را بسازیم منتظر یک علامت هستیم. ایده اینکه روزی آماده خواهیم بود - اما اکنون نیستیم - مانند معجزه ای است که هرچه فکر می کنید نزدیک تر می شوید، دورتر حرکت می کنید. اگر منتظر زمان مناسب برای طی کردن آن هستید، فرصت را از دست خواهید داد.

احساس راحتی که ما آماده نیستیم، اما منطقه آسایش ما در تلاش است تا از امنیت در امان بماند. این به ما می گوید که اگر در این حباب بمانیم، هیچ چیز خوبی نمی تواند رخ دهد. چه اتفاقی می افتد اگر از منطقه راحتی خود خارج شویم و از مرزهای خود عبور کنیم؟

ما سیاره جدید، فرصت های جدید و طلای جدید را کشف می کنیم. اینجاست که افراد ناموفق پشت سر می گذارند. هر وقت احساس اجرای عصبیت می کنید، از خود بپرسید "آیا من فقط می ترسم؟"

 

4-صحبت در مورد اهداف، اما آنها را تنظیم نمی کند.


آیا تاکنون به کسی گفته اید که برنامه ای برای انجام کاری داشته اید و آنها را ملاقات کرده اید که چند ماه بعد فقط پیشرفت نکرده است؟ این شخص از شما می پرسد که کارها با برنامه شما چگونه پیش می رود و شما چیزی برای نشان دادن آن ندارید. این چیزی است که وقتی به جای تعیین آنها در مورد اهداف خود صحبت می کنیم، اتفاق می افتد. برای تعیین اهداف، از انتها تا شروع به مهندسی معکوس خود بپردازید. اگر می خواهید امسال 100000 دلار درآمد کسب کنید، هر ماه برای رسیدن به آن هدف چقدر پول باید اختصاص دهید؟

برای رسیدن به آن هدف ماهانه چند مشتری یا مشتری دیگر نیاز دارید؟ تعیین اهداف، به طور خاص اهداف SMART ، یک معادله ریاضی است که هدف بزرگ شما را به فعالیت روزمره تبدیل می کند و آن را به واقعیت تبدیل می کند.

 

5-به تعویق انداختن کارها


به تعویق انداختن، افراط و تفریط جالب است. تعلل می کنیم زیرا این کار بهتر از کار کردن است، اما بعد از آن، به دلیل عدم کار کردن احساس وحشت می کنیم. این باعث می شود احساس ناتوانی، بی ارزشی و مانند یک شکست  خورده باشیم.

آیا تا به حال تمام روز بر روی شغل و اشتیاق خود کار کرده اید، نشسته و فکر کرده اید، "من تمام روز خود را هدر دادم؟" وقتی عمل و رویاهای خود را دنبال می کنیم، احساس خوبی می کنیم. وقتی احساس خوبی داریم، اقدامات بیشتری انجام می دهیم. وقتی بیشتر اقدامات انجام می دهیم اهداف را به واقعیت تبدیل می کنیم.

 

6-شک به خودتان.


چگونگی برخورد با شبهات، این همان چیزی است که شما را به سمت موفقیت یا دور شدن سوق می دهد. اگر هنوز موفق نیستی ، بیشتر از اینکه به خودتان اعتقاد داشته باشید، بیشتر در شک کردن خود صرف می کنید. تردیدها باعث ترس و وحشت و ما را متوقف می کنند.

برای جلوگیری از سکون ماندن، باید بزرگترین هوادار خود باشید. شما باید فردی باشید که بیشتر به شما اعتقاد دارد. هنگامی که خود را به سمت خود می کشید، خطرات را می پذیرید، خود را به جلو سوق می دهید و موفقیتهای جدیدی را که قبلاً هرگز ندیده اید، به آنها می رسید. همه افراد موفق بیش از هر کس دیگری در زندگی خود به خود اعتقاد دارند.


7-مقایسه خود با دیگران


مشکل مقایسه خود با شخص دیگر این است که فصل 1 خود را با شخص دیگری که در بخش 20 قرار دارد مقایسه می کنید. اگر تعجب می کنید که چرا شما به اندازه وارن بافت موفق نیستید، به این دلیل است که شما تازه شروع به کار کرده اید و او ده ها سال بیشتر از آنچه در حال کار است کار می کند. "مقایسه، دزد شادی است."

آنچه ما از زندگی کارآفرین موفق می بینیم چرخش برجسته است. ما تمام وقتهایی را که کارآفرین روزهای خود را دقیقاً همانطور که اکنون می گذرانید نمی بینیم. به یاد داشته باشید، همه باید از جایی شروع کنند.


8-مراقبت نکردن از سلامتی خودتان


افراد موفق وقتی اهمیت می یابند که توانایی مولد و تمرکز داشته باشند اهمیت سلامتی خود را می دانند. اگر برای سوختن بدن خود غذا نمی خورید، نمی توانید کار خود را انجام داده و یا قادر به تمرکز برای مدت طولانی نباشید.

به عنوان درآمد خود به رژیم غذایی خود نگاه کنید. درست همانطور که برای پرداخت قبض خود نیاز به درآمد دارید، باید بدن خود را برای رسیدن به اهداف خود سوخت کنید. بدن شما قرار است شما را از جایی که امروز هستید، به جایی که می خواهید سال بعد بپیوندید همراهی کند. حتماً آن را درست درمان کنید تا بتوانید سفری آسوده داشته باشید.

 

9-وقتی کارها سخت می شود، تسلیم می شوید.


موفقیت شبانه یک اسطوره است. موفقیت های شبانه اوج سالها کار سخت است که به طور ناگهانی در معرض توجه قرار می گیرند. اگر می خواهید موفق شوید، باید برای ماه ها و حتی سال ها قبل از رسیدن به ثروت قابل توجه ادامه دهید.

پافشاری کردن یک طرز فکر است. من می خواهم این را ایجاد کنم یک تغییر است. این درک است که هر روز شما به هدف نهایی خود نزدیکتر و نزدیکتر می شوید. تا زمانی که برنده شوید.


10-فراموش کردن اهمیت یادگیری مداوم


حتی در سن 99 سالگی، شما هنوز هم همه چیز را نمی دانید. شما درک بیشتری از دنیای تجارت نسبت به یک جوان 20 ساله خواهید داشت، اما هنوز دانش بیشتری که هنوز آموخته اید وجود نخواهد داشت. افراد موفق می دانند که موفقیت آنها با تحصیلات آنها مرتبط است. این بدان معنا نیست که آنها در حال تعقیب مدرک دانشگاهی و دکتری هستند.

این بدان معناست که آنها کتاب می خوانند، آنها در کنفرانس ها شرکت می کنند، و راه هایی پیدا می کنند که در کاری که می کنند بهتر شوند. اگر منتظر موفقیت هستید، درست در مقابل شماست. موفقیت در طرف دیگر عادت های بد است، با صبر و شکیبایی منتظر تغییر شما هستیم تا بتوانید به تمام آنچه شایسته شماست برسید.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو