loading...

انگیزه 100

    همه ما می دانیم که عادات می تواند به موفقیت شما در زندگی کمک کند یا به آنها آسیب برساند. عادت های بد می توانند به شیوه زندگی تبدیل شوند که شما را از کارهایی که می خواهید انجام دهید دور

 

 

همه ما می دانیم که عادات می تواند به موفقیت شما در زندگی کمک کند یا به آنها آسیب برساند. عادت های بد می توانند به شیوه زندگی تبدیل شوند که شما را از کارهایی که می خواهید انجام دهید دور کند و عادت های خوب می تواند به شما در ایجاد زندگی پر از عمل و دستیابی کمک کند.

اگر قرار بود به کسی که احترام می گذارند نگاه کنید، کسی که موفق باشد، می بینید که آنها هر روز را صرف انجام کارهایی می کنند که به آنها در تحقق بزرگترین اهداف خود کمک می کند. این بدان معنا نیست که آنها کامل هستند - زیرا هیچ کس نیست - بلکه با وجود چیزهایی که در زندگیشان کامل نیستند، آنها همچنان به حرکتهایی می پردازند که تأثیر مثبتی دارند. و با عادت روزانه آنها شروع می شود.

اگرچه همه ما می توانیم عادات موفق را مطالعه کنیم، اگر این دانش را عملی نکنیم بی معنی است  بنابراین شما می توانید برای ایجاد زندگی  که می خواهید واقعاً زندگی کنید: در اینجا پنج عادت روزانه افراد بسیار موفق وجود دارد:


1-افراد موفق روز خود را شب قبل برنامه ریزی می کنند.


وقتی برنامه ای ندارید، پیگیری آسان است. بدون برنامه ریزی آنچه روز شما به نظر می رسد، شما از خواب بیدار نمی شوید که می خواهید چه کاری انجام دهید یا انجام دهید. افراد موفق قبل از اینکه اهداف خود را برای روز بعد مشخص کنند، کمی شب را می خوابند. بعد بیدار می شوند و از لیستشان پایین می روند.

زندگی همیشه مطابق برنامه ریزی عمل نمی کند، اما با یک برنامه می توانید بدون از دست دادن حرکت طندگی خود را تنظیم کنید.


2-افراد موفق برای الهام گرفتن، کتاب می خوانند.


کتاب خواندن یک عنصر اساسی در موفقیت است کتابها  حاوی دانش زیادی هستند. ظاهراً ایلان ماسک حداقل چهار ساعت در روز می خواند که بزرگ شود. چهار ساعت و ببین چقدر موفق شد.

لزوماً مشخص نیست که چه مدت شما باید مطالعه کنید، بلکه تشکیل یک عادت روزانه خواندن باعث افزایش دانش شما می شود و به شما در سفر به موفقیت کمک می کند.

 

3-افراد موفق سلامتی خود را در اولویت قرار می دهند.


آنچه می خورید و چقدر ورزش می کنید بر هر حوزه زندگی شما تأثیر می گذارد. افراد موفق از تمرین خود به عنوان زمانی برای تنظیم مجدد و برنامه ریزی استفاده می کنند. و آنها گزینه های غذایی هوشمندی را انتخاب می کنند که به آنها انرژی لازم برای رسیدن به همه چیز را در لیست کارهای روزانه خود می دهد.

بنابراین، برای شام چیست؟ آیا سالن ورزشی در لیست کارهای شما قرار دارد؟ عاقلانه انتخاب کنید.

 

4-افراد موفق از کاری که دیگران انجام می دهند پریشان نمی شوند.


سفر افراد دیگر به موفقیت می تواند الهام بخش باشد؛ می توانید خیلی چیزها یاد بگیرید. در مورد اشتباهات آنها، پیروزی های آنها، چه کاری انجام دهید، چه کاری نکنید. اما اگر شروع به مقایسه پیشرفت خود با آنها کردید، به جای اینکه از داستانهای آنها به عنوان الهام استفاده کنید، می توانید موجب حسادت، استرس، بی ارزشی برای خود شوید.

افراد موفق می دانند که سفرشان بی نظیر است و نمی توان آنها را مقایسه کرد. بنابراین در دام مقایسه گیر نکنید و به اهداف خود توجه کنید.


5-افراد موفق هر روز زندگی می کنند که گویی آخرین  روزشان است.


زندگی شلوغ است، هرج و مرج است، بنابراین شما تمایل دارید که می خواهید روی آینده تمرکز کنید. همه ما این کار را انجام می دهیم، نگران اتفاقات بعدی هستیم. اما در حالی که برنامه ریزی مهم است، زندگی نیز وجود دارد.

زندگی کوتاه است و هیچ تضمینی در مورد پایان آن وجود ندارد. افراد موفق هر روز زندگی می کنند که گویی آخرین روزشان بوده و از هر لحظه بهترین استفاده را می کنند و همچنین باید برای شما نیز اینطور باشد.

وقتی به یک هدف بزرگ نگاه می کنید، معمولاً ناامید شدن از عظمت آنچه برای تحقق آن می خواهید ناامید می شوید. اگر هر روز از خواب بیدار می شوید که تصمیم بگیرید که آن را در قالب عادت های خوب بگذرانید، شانس بهتری در موفقیت خواهید داشت. بنابراین از این پنج عادت به عنوان یک نقطه شروع استفاده کنید تا زندگی موفقیت آمیز را برای شما رقم بزند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو